Správy a aktuality

Slovenskí zákazníci si za svoju najobľúbenejšiu značku opäť vybrali internetovú kníhkupeckú sieť Martinus, obhájiť druhú pozíciu sa podarilo aj kníhkupectvu Panta Rhei. Výrobca prírodnej kozmetiky Yves Rocher sa musel uspokojiť až s tretím miestom v rebríčku.

Podľa štúdie zákazníckej skúsenosti spoločnosti KPMG sa tak poradie na prvých troch priečkach oproti minulému roku nezmenilo.

Postavenie v Top 10 sa podarilo udržať aj značkám Ikea a Kaufland. Podľa aktuálneho prieskumu si zákaznícke hodnotenie za uplynulý rok zlepšilo viac ako 70 percent sledovaných značiek.

Prieskum opätovne potvrdil, že na Slovensku je najdôležitejším pilierom zákazníckej skúsenosti personalizácia. „Značky, ktoré ju stavajú do popredia, rozoznávajú históriu, ktorú so zákazníkom zdieľajú, rozumejú jeho konkrétnym potrebám a správajú sa k nemu milo a pozorne. Ponúkajú len služby, ktoré sú preňho relevantné a zákazník sa cíti poznaný a docenený,“ konštatuje najnovšia štúdia.

Prieskum zákazníckej skúsenosti je štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami, ktorých sú klientmi alebo boli s nimi v interakcii za posledného pol roka. Výpovede sa hodnotili metodikou, ktorú vyvinula spoločnosť KPMG Nunwood.

Zber dát sa uskutočnil v druhom kvartáli roku 2019. Svoju skúsenosť so 120 značkami v 10 sektoroch vyjadrilo 2 093 respondentov z celého Slovenska.

— KPMG Nunwood

www.martinus.sk


POZRITE SI ĎALŠIE SPRÁVY